We gaan op kamp! Maar hoe?

We zijn de laatste activiteit van dit scoutsjaar voorbij en zoals beloofd krijgen jullie wat meer informatie over het kamp. Momenteel zitten we met een aantal onzekerheden. We zullen de regelgeving van de overheid moeten afwachten. Natuurlijk zijn wij niet bij de pakken blijven zitten en hebben wij dus al het een en het ander voorbereid.

KAMPSCENARIO’S
We bereidden 2 kampscenario’s voor aan de hand van mogelijke versoepelingen.

Om te weten onder welk scenario we op dit moment vallen, doen we weer een voorinschrijving. Dit is omdat de kampscenario’s mede afhankelijk zijn van het aantal deelnemers van het kamp.

Op deze link vind je wat algemene kampinformatie en de mogelijke scenario’s. Er zullen updates op onze Facebookpagina en in jullie mailbox komen als we veranderen naar een ander scenario.

INFOAVOND
Zoals elk jaar houden we weer een infoavond. In tegenstelling tot vorig jaar zullen we het dit jaar wel fysiek kunnen laten doorgaan, in buitenlucht weliswaar.

Op deze infoavond geven we alle informatie mee over het kamp, ook hygiënemaatregelen en andere COVID-informatie zal hier aan bod komen.

De infoavond gaat door op zondag 27 juni om 14u aan de scoutslokalen. Alle informatie zal de dag nadien ook via alle communicatieplatformen beschikbaar gesteld worden.

VOORINSCHRIJVING
Zoals bovenstaand vermeld houden we weer een voorinschrijving om het aantal deelnemers van het kamp in kaart te brengen.

Let op: dit is geen definitieve inschrijving!

Deze voorinschrijving telt mede als reservatie, dus zodra deze is ingevuld is je kind zeker van haar/zijn plaats. Het formulier staat open tot vrijdag 11 juni 23u59.

Inschrijvingsformulier:

Aandachtspunten:

• Vul het formulier in per kind (2 kinderen = 2x invullen)
  • Controleer op correcte spelling van naam en e-mailadres
  • Vul het formulier in VOOR vrijdag 11 juni 23u59

Heb je nog verdere vragen dan kun je deze stellen via info@scouts-sintjan.be. Indien de vragen niet dringend zijn gelieve deze nog te behouden tot op de infoavond, dan wordt meer detailinformatie meegedeeld.

Alvast bedankt
Een stevige linker