Takken

Kapoenen

Kapoenen-Zeehondjes

• Het leven van een kapoen is vol spel en fantasie. De leiding bedenkt spelen op maat van kapoenen. Ze ontdekken al spelend hoe het is om scout of gids te zijn.
  • Leeftijd: 6-7-8 jarigen (1e en 2e leerjaar)
  • Leiding: Martha, Robbe, Anouk, Jutta, Zea en Renée
  • kapoenen@scouts-sintjan.be

Welpen

kabouters-welpen

• Welpen hebben veel energie. Hun enthousiasme kent soms geen grenzen. Ze bouwen graag kampen, verzinnen een geheime taal en halen kattekwaad uit. Hun vrienden staan centraal.
  • Leeftijd: 8-9-10 jarigen (3e en 4e leerjaar)
  • Leiding: Amalia, Babou, Imke, Thomas, Mattis en Stien
  • welpen@scouts-sintjan.be

Wolven

• Wolven houden van beginnend avontuur en leren hier en daar allerhande scoutstechnieken aan. Ze vinden het leuk om inspraak te hebben en gaan graag nieuwe uitdagingen aan: Slapen in patrouilletenten, sjorren, vuur maken, …
  • Leeftijd: 10-11-12 jarigen  (5e en 6e leerjaar)
  • Leiding: Luis, Lena, Febe, Emma P, Lleyton en Xander
  • wolven@scouts-sintjan.be

Jongverkenners

takteken_jonggidsen-jongverkenners-scheepsmakkers_hr_rgb

• Jongverkenners houden van avontuur en steken graag de handen uit de mouwen. Ze vinden het leuk om inspraak te hebben en gaan graag nieuwe uitdagingen aan: vlottentocht, koken op houtvuur, slapen in patrouilletenten.
  • Leeftijd: 12-13-14 jarigen  (1e en 2e middelbaar)
  • Leiding: Mauro, Lucas, Zenton, Aukje en Lara
  • jongverkenners@scouts-sintjan.be

Verkenners

gidsen-verkenners

• Verkenners zelf vinden hun eigen leefwereld vaak nogal verwarrend, verrassend, moeilijk te vatten… en dat is meteen ook één van de kenmerken van de jongeren die jou zijn toevertrouwd.
  • Leeftijd: 15-16-17 jarigen (3e,4e en 5e middelbaar)
  • Leiding: Christie, Jarne, Emile, Alex en Emma Q
  • verkenners@scouts-sintjan.be

Leiding

• Hoofdleiding: Iani en Xander
  • Kapoenen:  Martha, Robbe, Anouk, Jutta, Zea en Renée
  • Welpen: Amalia, Babou, Imke, Thomas, Mattis en Stien
  • Wolven: Luis, Lena, Febe, Emma P, Lleyton en Xander
  • Jongverkenners: Mauro, Lucas, Zenton, Aukje en Lara
  • Verkenners: Christie, Jarne, Emile, Alex en Emma Q
  • Materiaalmeesters: Karel en Jarne
  • Secretariaat: Martha en Christie
  • leiding@scouts-sintjan.be

Groepsleiding

groepsleiding

De groepsleiding is het team dat verantwoordelijk is voor het vertegenwoordigen van het voltallige leidingsteam op elke vergadering die te saai is voor de rest van de leiding of wanneer deze vergadering plaatsneemt in een ruimte waar het simpelweg onmogelijk is om alle leiding in te steken. Dit jaar rust deze onwerkelijke verantwoordelijkheid op de schouders van Iani da Paz Vieira Ramos en Xander Hubert.