Meer nieuws, meer vrij spel

‘t Zal wel zijn dat we meer vrij spel hebben!

Beste ouders en leden,

We vallen alweer direct binnen met het goede nieuws. De regeling van de activiteiten wijzigt in ons voordeel vanaf zondag 14/03.

De regering heeft verschillende regels versoepeld maar we houden ons voor alle duidelijkheid nog steeds aan alle huidige hygiëne maatregelen. De activiteiten mogen doorgaan in grotere bubbels voor -12!!!

Hieronder een kort overzichtje met de nieuwe situatie:

Tak Startuur Einduur Locatie Bubbelgrootte Aantal bubbels
Kapoenen 13u45 17u30 Scoutslokalen 25 kinderen 2 bubbels
Welpen 13u45 17u30 Scoutslokalen 25 kinderen 2 bubbels
Jongverkenners 13u45 17u30 Pegasus 10 kinderen 4 bubbels
Verkenners 13u45 17u30 Pegasus 10 kinderen 4 bubbels

Inschrijving

Elke dinsdag avond komt er een Google Formulier online op onze Facebookpagina en via mail. Hierop kan je je kind inschrijven. Wil je meerdere kinderen inschrijven? Vul dan meerdere malen de form in.

Het is nog steeds belangrijk dat deze tijdig ingevuld is want extra werk is iets wat we nu wel kunnen missen als leiding bij al deze extra voorbereidingen. We sluiten de Form telkens op donderdagavond om 20u af, hierna gaat de leiding hiermee aan de slag om de bubbels zo eerlijk mogelijk te verdelen.

Niet ingeschreven? Helaas, geen activiteit. We hebben de inschrijvingen nodig om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Vier-uurtje

Helaas bieden wij nog steeds geen vier-uurtje aan. We vragen dus om zelf een koek en drank mee te doen.

Hygiënemaatregelen

Er zijn nog steeds verschillende hygiënemaatregelen. Hier de belangrijkste opgelijst:

• +12 moet een mondmasker dragen.
  • Wij zorgen voor ontsmettingsmiddel, een eigen flesje handgel kan altijd handig zijn.
  • We blijven de ganse activiteit in de buitenlucht (met uitzondering van een ontsmet toiletbezoek).

Vragen?

Indien er vragen zijn stuur dan een mailtje naar info@scouts-sintjan.be. We beantwoorden deze met plezier en zo snel als mogelijk.

Bij echt dringende vragen mag u bellen naar 0476/807428 (groepsleiding Gijs). Gelieve dit nummer enkel te bellen als het echt dringend is.

Wij staan alweer te springen om er in te vliegen met de versoepelingen! We zijn nu volop onze spellen aan het aanpassen en de laatste voorbereidingen aan het treffen om er weer een spetterende activiteit van te maken!

Tot zondag!

Een stevige linker,