Start activiteiten tweede semester

WE KUNNEN WEER!

Dag ouders en leden

Momenteel blokt de leiding er op los en zijn we we aan het uitkijken naar een corona-vrij leven!

Op 31 januari kunnen we -onder voorbehoud- opnieuw starten. Als de maatregelen blijven zoals ze zijn, dan kunnen Kapoenen en Welpen terug naar een fysieke activiteit. Vanaf jeugdwerk boven 12 jaar opnieuw toegelaten is dan keren ook Jongverkenners en Verkenners terug naar hun favoriete scouts!

We zullen opnieuw met inschrijvingen werken (door de bubbels) dus keep posted! First come = first serve. We kondigen op tijd aan wanneer jullie kunnen inschrijven.

De activiteiten voor het tweede semester vind je hier.

Tot snel, en gelukkig nieuwjaar hé!

De leiding

PS: Hou altijd onze Facebookpagina en mails in de gaten. Dat zijn onze voornaamste communicatiemiddelen.

Heb je een vraag? Bekijk eerst de website/Facebookpagina/het Seintje. Heb je nog steeds een vraag? Shoot! We geven je graag een antwoord.