We gaan op kamp: de infobrochure

Beste ouders, leden

De kogel is door de kerk!

Na vele inspanningen, late uren en vele Zoom-gesprekken zijn we tot een finaal kampplan gekomen waarbij we voor iedereen (ouders, leden, leiding, fouriers, …) het beste er hebben uitgehaald.

We laten jullie niet langer op jullie honger zitten, als bijlage vinden jullie de infobrochure van het kamp. Hierin vind je alle informatie over de organisatie van het kamp. Praktische informatie over vertrekuur, waslijst, kampprijs,… wordt later nog meegedeeld.

Vergeet jullie niet in te schrijven voor de infosessie want we zullen meer in detail treden op alle onderwerpen en zullen al jullie vragen beantwoorden. De infosessie wordt ook opgenomen zodat die later kan herbekeken worden maar niets is efficiƫnter dan een live Q&A met de leiding.

Inhoudelijke vragen kun je dus stellen op de infosessie als die nog niet beantwoord zouden zijn, voor andere en dringende vragen kun je steeds terecht op info@scouts-sintjan.be, de mailbox wordt nauwlettend in de gaten gehouden.

Veel leesplezier en een prettig weekend!

Het leidingsteam

INFOBROCHURE KAMP 2020_V02