Kamp Dourbes, al iets meer info

Beste ouders en leden

Het is wat laat, maar de Commune Viroinval maakt het er ons niet makkelijk op.

Afgelopen dagen zijn er gesprekken geweest tussen Scouts & Gidsen Vlaanderen en de verschillende Waalse gemeentes om de regels gelijk te stellen in Wallonië. (Zie vorig bericht)  Ook wij hebben met de diensten daar gebeld maar ze konden ons niet verder helpen.

Er is nog geen compromis gesloten, dus zijn nog steeds verschillende plannen van kracht. Om het niet te ingewikkeld te maken geven we jullie liever 1 afgewerkt plan dan een ‘als, als-plan’.
Nog even geduld dus, ook wij wachten af.

Maar we kunnen wel alweer iets meer zeggen.
Op vrijdag 26 en zondag 28 juni geven we -al dan niet online- een info avond. In alle waarschijnlijkheid zal dat toch online zijn.
Tijdstip van het infomoment geven we nog mee, maar we situeren het rond de avond. Je kan je hiervoor inschrijven via volgende link: https://forms.gle/p9r1rxg2cicGqCqT8

Nog voor het infomoment krijgen jullie een brochure toegestuurd met het kampplan. We verwachten een antwoord van de Commune in de loop van volgende week.

Vragen of opmerkingen zijn welkom op info@scouts-sintjan.be

Veel groetjes
Jullie leiding