Klein Kamp 2023: Algemene Info

Jullie hebben het al eens horen waaien…van vrijdag 31 maart tot zondag 2 april gaan wij met al onze scoutsleden op Klein Kamp!
Klein Kamp, wasda??
Veel kapoenen & andere nieuwe leden hebben waarschijnlijk nog nooit over dit legendarische weekend gehoord. Stel je even voor… stapelbedden, gekke dierenoutfits (er zijn zelfs echte boerderijdieren!) heavy games, ook wat minder heavy spelletjes, samen dansen en zingen & culinaire hoogstandjes van onze Fouriers (de oud-leiding die jullie niet kan missen en nog eens meegaat als kookploeg).
Belangrijke info:
  • Wanneer? Van vrijdag 31 maart tot zondag 2 april. Op vrijdag worden de leden door jullie op onderstaand adres afgezet om 19u30, er wordt verwacht dat ze reeds hebben gegeten. Op zondag worden ze om 13u30 opgehaald.
  • Waar? Le Chat Botté in De Haan (Driftweg 195, 8420 De Haan).
  • Hoe inschrijven?  Volgend inschrijvingsformulier invullen + de betaling uitvoeren
Wat neem je zeker mee?
  • Identiteitskaart
  • Perfect uniform (inclusief das!)
  • Reservekledij
  • Regenjas
  • Toiletzak (zeep, borstel, tandpasta & borstel)
  • Pyjama