Infoavond Groot Kamp

Beste ouders,

Zoals jullie ongetwijfeld weten gaan we in Augustus opnieuw op Groot Kamp. YEEHAAA!

Voor de allerkleinsten onder ons een heuse nieuwe ervaring en voor de oudere leden een terugkeer naar de natuurlijke habitat van een echte scout.

Naar jaarlijkse gewoonte houden we dan ook een infoavond waarop we het volledige kamp uitleggen van vertrek tot terugkomst. Deze infoavond gaat natuurlijk weer gepaard met een lekkere portie spaghetti voor wie wilt. Onderstaand vind je wat praktische informatie, na de infoavond volgt ons gedetailleerde kampseintje voor degene die er niet bij kunnen zijn.

De inschrijvingen voor het kamp openen na de infoavond, hier volgt een apart mailtje voor (+ seintje). Gelieve de data voor inschrijving en betaling dan ook te respecteren.

Groot Kamp

• Kapoenen: 02/08 tot 07/08
  • Welpen en Jongverkenners: 02/08 tot 14/08
  • Ouderdag (+ ophaling Kapoenen): 07/08

Infoavond

Omdat we onze werking altijd willen verbeteren hebben we dit jaar ook een feedback formulier gemaakt. Hierin kun je meegeven wat er beter kan, wat goed gaat en/of wat je tof vindt aan de scouts. Geef gerust je feedback door en we proberen de scouts tot een nog toffere hobby om te toveren.

Feedback formulier: https://forms.gle/YZxXmTunCb7R6B7E8

We hopen jullie te mogen verwelkomen op onze infoavond en we kijken allemaal met veel enthousiasme uit naar alweer een topkamp!

Een stevige linker
Tot snel!