We mogen op kamp!

Beste ouders en leden

We mogen een vreugdedansje doen want we mogen op kamp! De leiding is superblij, onze WhatsApp-groep kende een ongeziene piek aan berichten gisteren.

Het wordt een kamp zoals we ze nog nooit gehad hebben. Er komen heel wat regels bij die we tot in de puntjes zullen volgen. Maar 1 ding staat vast; we gaan ons weer keihard amuseren want onze leute pakken ze niet af, toch?

Achter de schermen zijn we bezig met een gedetailleerd plan om ons kamp zo goed mogelijk te laten verlopen binnen alle maatregelen. Om alles goed te kunnen voorbereiden hebben we jullie hulp nodig. Via deze (https://forms.gle/Xp9in6n27c4LCdem7) link kunnen jullie laten weten met hoeveel we ongeveer op kamp zouden gaan.

Let op: dit is géén inschrijving.

Een goed plan vraagt ook wat tijd. We volgen strikt alle maatregelen op die we doorkrijgen van Scouts en Gidsen. Op 1 juni communiceren we ons plan via mail, de Facebookpagina en de website. Hou ze dus goed in de gaten.

We kijken er keihard naar uit!

Veel groetjes

Jullie leiding