Klein kamp 2019

Beste ouders en leden,

Wij brengen jullie graag op de hoogte dat wij van 8 tot en met 10 maart op klein kamp gaan. Dit jaar gaan we met iedereen naar ‘De Warande’ te Kortrijk. Het thema voor dit jaar is ‘flower power’, vergeet dus zeker je hippiekleren niet!

We zetten het weekend in op vrijdag 8 maart. We spreken hiervoor om 19 uur af aan het station van Oostende waar we de trein richting Kortrijk nemen. Het weekend eindigen we zondag 10 maart om 16u, terug aan het station van Oostende.

Het weekend kost 40 euro. Inschrijven doet u door een mailtje te sturen naar angie.vyvey1@gmail.com met de naam van het kind en de tak (kapoen, welp, wolf, jongverkenner of verkenner). Het bedrag mag overgeschreven worden op het rekeningnummer BE36 750-9493701-81, dit eveneens met de naam en tak vermeld.

Een korte waslijst om af te sluiten:

• Kleren die vuil mogen worden
  • Volledig uniform
  • Onderbroeken en kousen
  • Regenponcho
  • Pyjama ( en teddybeer)
  • Bedovertrek + kussensloop + slaapzak
  • Toiletgerief ¬ handdoek
  • Verkleedkledij
  • Medicatie indien nodig
  • ID

Een stevige linker,

De eeuwig enthousiaste leiding van Scouts Sint-Jan.